Нове шкільне харчування
Теми
Останні матеріали
Особливості організації дієтичного харчування
Особливості організації дієтичного харчування
Якщо говорити про харчування, яке відбувається у закладі освіти, то слід врахувати, що діти та учні, які мають потребу у спеціальному чи дієтичному харчуванні, відвідують звичайні садочки та школи. Але приготування їжі для них вимагає від керівника закладу освіти чи компанії, яка постачає послуги харчування, а також працівників харчоблоку продумати до деталей увесь процес.

Нове меню, що змінилося?
Меню має бути чотиритижневим для різних сезонів. Це дозволить урізноманітнити раціон та спонукати до використання харчових продуктів, притаманних для конкретного сезону.
.png)
Що змінює новий порядок харчування в школах
Що змінює новий порядок харчування в школах
67 грамів цукру на день замість 25, ковбаса й сосиски з величезним вмістом солі замість 5 грамів на день, 400 грамів хліба та булочок замість фруктів, овочів і молочних продуктів.

Асортимент шкільних буфетів
Перелік харчових продуктів, які заборонено реалізовувати у шкільних буфетах та у торгівельних апаратах, розміщених у закладах освіти наведено у додатку 10 Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, який затверджений наказом Міністерства охорони здоров’я України від 25.09.2020 №2205. Для уникнення харчових отруєнь, з метою профілактики захворювань, приготування та реалізація харчової продукції повинні здійснюватися у відповідності до загальних вимог до організації харчування дітей в закладах освіти наведених у додатку 9 до цього Санітарного регламенту. Заборонені до реалізації:
Скільки поживних речовин потрібно школярам: про норми харчування для дітей різного віку
Скільки поживних речовин потрібно школярам: про норми харчування для дітей різного віку
МОЗ України оновило норми фізіологічних потреб в основних харчових речовинах і енергії. У підготовці норм були враховані рекомендації та стандарти ВООЗ і Європейської агенції з харчової безпеки.
Педагоги-кухарі, які навчатимуть працівників їдалень закладів середньої освіти, взяли участь у семінарах профтехів Київщини
Профтехи Київщини взяли участь у теоретично-практичному семінарі у межах реформи шкільного харчування.

Не солодити й не досолювати!
5 запитань і відповідей, що допоможуть краще зрозуміти нове шкільне меню

Найбільш хвилюючі питання реформи від громад - відповідаємо!
Найбільш хвилюючі питання реформи від громад - відповідаємо!
Відео. Команда «Освітнього маркера» проєкту DECIDE поставила найбільш хвилюючі запитання експертам МОЗ, МОН, ДПСС, Мінрегіону, УІРО, ГО «Батьки SOS», Національної асоціації громадського харчування і соціального проєкту Євгена Клопотенка «Нове шкільне харчування» (CultFood).

Міфи та реальність реформи системи шкільного харчування
Міфи та реальність реформи системи шкільного харчування
Олена Зеленська & Євген Клопотенко: відео та коментарі

Про організацію харчування у перехідний період
Про організацію харчування у перехідний період
Однією з ключових нормативних актів, що дав старт реформі системи харчування в дитячих організованих колективах на законодавчому рівні стала постанова Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» (далі – Постанова 305), яка набрала чинності з дня її опублікування, крім абзацу другого пункту 1 та пункту 2 цієї постанови, пунктів 1-3, 8-54 Порядку, затвердженого цією постановою, які набрали чинності з 1 вересня 2021 року.

Як громадам отримати фінансування на модернізацію харчоблоків у 2022 році
Як громадам отримати фінансування на модернізацію харчоблоків у 2022 році
Громади мають можливість отримати кошти на будівництво, реконструкцію або капітальний ремонт їдалень у школах.

Перші кроки реформи: ділимось досвідом впровадження меню
Перші кроки реформи: ділимось досвідом впровадження меню
За інформацією Держпродспоживслужби територіальні органи служби контролю отримали н погодження та розглянули майже 24 тисячі зразків меню закладів освіти, з яких 3 тисячі відправили на доопрацювання через неправильне дотримання норм кількості білків, жирів та вуглеводів, цукру і солі, одноманітність страв та недостатню або завищену енергетичну цінність їжі.
А у вашій школі вже смачно готують?
А у вашій школі вже смачно готують?
Ми не можем не реагувати на проблеми впровадження нових норм харчування і меню. Спробуємо розібратися разом?

Про проблеми впровадження нових меню і норм
Про проблеми впровадження нових меню і норм
Як відомо з коментарів у ЗМІ та соціальних мереж ситуація з впровадженням меню за нормами Постанови КМУ від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»
Перші кроки реформи: коментують директори шкіл
Перші кроки реформи: коментують директори шкіл
Добігає кінця перший місяць повномасштабного впровадження реформи, і ми вирішили поспілкуватись із закладами та громадами щодо проблем і успіхів її становлення.
-
-
- 1
- 2
-
-