Як продавати на PROZORRO MARKET

Як продавати на PROZORRO MARKET

Опубліковано:  14 грудня 2021

Електронний каталог Prozorro Market – перший та єдиний в Україні електронний магазин для державних замовників, що є частиною електронної системи закупівель Prozorro. 

Тут Замовники можуть швидко придбати товари за державні кошти безпосередньо у постачальників без проведення складних тендерних процедур.

У ЧОМУ ПЕРЕВАГИ PROZORRO MARKET ДЛЯ ПОСТАЧАЛЬНИКІВ?

ЕкономіяНе потрібно витрачати час і ресурси на підготовку документів, рекламу та утримання відділу продажів.
Просто та зручноProzorro Market - це не про папірці та складні процедури. Тут усе швидко - потрібно підтримувати актуальні ціни та комунікувати з контрагентами.
Ринок у мільярди гривеньЦе величезний ринок збуту. Наразі попит суттєво перевищує пропозицію.
НадійністьДержавний Замовник - це надійний покупець, що купує регулярно та багато, навіть під час кризи. 
ПерспективаProzorro Market - ваші відкриті “двері” до великого Prozorro, досвід участі у публічних закупівлях, без якого не відбувається кваліфікація учасників конкурентних процедур на Prozorro.

ХТО МОЖЕ БУТИ ПОСТАЧАЛЬНИКОМ PROZORRO MARKET?

  • невеликі постачальники регіонального значення
  • середній бізнес
  • великі мережеві компанії

Для того, щоб продати свої товари на Prozorro Market, постачальнику потрібно зробити лише 5 кроків:

  1. Пройти кваліфікацію
  2. Додати цінову пропозицію на товари
  3. Підтвердити отримане замовлення
  4. Укласти договір із Покупцем
  5. Поставити товар та отримати оплату

Державні Замовники здійснюють закупівлі у Prozorro Market на суми до 200 тис. грн  та  до 1 млн грн. Такі цінові пороги встановлює Закон “Про публічні закупівлі”

НАРАЗІ УСНІЄ ДВА СПОСОБИ ПРОВЕДЕННЯ ЗАКУПІВЛІ ТОВАРІВ  - ПРЯМІ ЗАКУПІВЛІ ТА ЗАПИТ ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ:

Прямі закупівліЗапит ціни пропозицій (ЗЦП)
Пряма закупівля нічим не відрізняється від продажу у звичайному маркетплейсі:
  • розмістив товар;
  • отримав замволення;
  • продав.

Прямі закупівлі проводять Замовники на суми до 50 тисяч грн.
По суті - це “мініаукціон”:
  • замовник обрав товар, вказав деталі поставки;
  • постачальники вказали свої ціни;
  • система Prozorro автоматично визначила переможця з найнижчою ціною;
  • переможець уклав договір на поставку.
Запит ціни пропозицій проводиться Замовниками  на суму до 200 тис грн.

В ЧОМУ ПЕРЕВАГИ КОЖНОГО ЗІ СПОСОБІВ ДЛЯ ПОСТАЧАЛЬНИКА?

  • Не потрібно готувати жодних документів;
  • Замовлення від покупців одразу надходять на пошту;
  • Легко знайти нових покупців, оскільки в е-каталозі відсутні обмеження щодо вибору Постачальника.
  • Можливість самостійно обирати запити ціни пропозицій, у яких бажаєте взяти участь;
  • Змінювати ціну залежно від вимог Замовника щодо поставки, обсягу тощо;
  • Не потрібно шукати - повідомлення про нові запити цінових пропозицій одразу надходять на пошту;
  • Не потрібно готувати жодних документів.

Адміністратором Prozorro Market щодо товарів широкого вжитку є Централізована закупівельна організація Державна установа «Професійні закупівлі». Фахівці ЦЗО наповнюють каталог товарами та проводять кваліфікацію Постачальників, які можуть продавати свої товари у маркетплейсі.


Інші теми