Як укласти електронний договір у Prozorro Market

Опубліковано:  20 січня 2022

Prozorro Market — це електронний каталог товарів, який дає змогу державним замовникам здійснювати закупівлі на суму до 200 тис. грн без потреби готувати технічне завдання, перевіряти постачальників та їхні пропозиції. Це швидко, зручно та економно — як щодо збереження ваших сил, так і коштів платників податків.

Укласти договір із постачальником в Prozorro Market можна як у паперовій, так й електронній формі. При цьому онлайн-обмін договорами дозволяє економити час і ресурси, адже це:

Швидко

Електронний документообіг дозволяє значно прискорити процес закупівлі: узгодження деталей та підпис договору може зайняти декілька годин, а не днів. Тож товар замовник отримує значно швидше, ніж це було б за використання паперового договору.

Ощадливо

Електронний договір економить кошти, зокрема знижує витрати на друк паперових документів (папір та обслуговування принтера), послуги з доставки кореспонденції (поштова служба, послуги кур’єра, вартість конвертів тощо).

Надійно

Пошук документів в електронних архівах займає лічені секунди. Сервіси обміну електронними договорами забезпечують зберігання документів у декількох місцях (на кількох альтернативних серверах) та вчасне резервне копіювання. Відновити електронний договір значно легше, ніж паперовий (ст. 7 Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг” говорить, що у разі надсилання електронного договору декільком адресатам або його зберігання на декількох електронних носіях інформації кожен з електронних примірників вважається оригіналом електронного договору).

Щоб електронний договір мав правову силу та був дійсним, існують правила: документ повинен мати кваліфікований електронний підпис (КЕП) з обох боків, а також електронну печатку, якщо ви її використовуєте.

КЕП це удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису та базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа (підпункт 23 пункту 1 розділу I Закону України «Про електронні довірчі послуги»).

На документі має бути зазначена повна назва, дані підписувача, серійний номер сертифіката, а також дата та час перевірки КЕП і статус перевірки сертифіката.

Алгоритм дій під час укладання електронного договору в Prozorro Market

  1. Створити рядок річного плану.
  2. Оголосити запит ціни пропозицій або пряму закупівлю.
  3. Очікувати від постачальника підтвердження наміру про укладання договору (якщо постачальник, якого система визначила переможцем, підтвердив готовність до виконання замовлення, то у блоці «Кваліфікація учасників» з’явиться кнопка для завантаження договору).
  4. Підписати договір КЕПом у системі електронного документообігу.
  5. Завантажити документ у Прозорро.
  6. Зареєструвати договір у Казначействі через Систему дистанційного обслуговування «Клієнт казначейства — Казначейство» (скорочено СДО)
  7. Отримати товар, підписати видаткову накладну КЕПом та оплатити товар в СДО через Казначейство.
Електронний документообіг дозволяє економити час і ресурси, надсилання документів відбувається швидко, без витрат на папір, друк і кур’єрів.

Дізнавайтесь більше про державний маркетплейс Prozorro Market!