Проєкт «Український борщ – національний бренд кулінарної культури»
Опубліковано:
12 грудня 2021
Проєкт «Український борщ – національний бренд кулінарної культури» є складовою масштабного проєкту Київської МАН «Україна – моя родина», який організовано з метою популяризації знань про українські традиції та культуру серед молоді, а також з метою формування у молоді розуміння того, що українці, як одна родина, мають спільне минуле й спільні цілі в майбутньому.
Проєкт «Український борщ – національний бренд кулінарної культури» реалізовано у форматі конкурсу, основним завданням якого було те, що діти мали створити відео, на якому представлено приготування цієї страви за регіональними рецептами. Також учасникам конкурсу було запропоновано ряд запитань із історії приготування борщу в Україні, на які вони надіслали відповіді.
Окрім просвітницької місії, конкурс виконав ще й виховну, адже діти створювали свої відео разом зі своїми родинами, а це зміцнювало зв’язки між поколіннями та сприяло кращому розумінню дітьми саме сімейних цінностей.
У проєкті взяли участь 255 школярів із 20 регіонів України. Переможці конкурсу отримали цінні подарунки від Київської МАН та її партнерів. До складу журі конкурсу були залучені авторитетні науковці та публічні особистості, а також амбасадор української реформи шкільного харчування Євген Клопотенко.
Більш детальний опис проєкту ви можете знайти за цим посиланням