Типові помилки постачальників у роботі з PROZORRO MARKET

Типові помилки постачальників у роботі з PROZORRO MARKET

Опубліковано:  14 грудня 2021

Електронний каталог Prozorro Market - майданчик довіри між замовниками та постачальниками. Це державний онлайн магазин, у якому діють правила роботи, яких постачальникам слід дотримуватися. Правила викладені в оголошеннях про відбір щодо кожної категорії товарів, у які постачальник подає свою заявку на кваліфікацію.

Як простіше пройти кваліфікацію і додати свій товар до Prozorro Market

  • Заповнюйте всі поля в таблиці-шаблоні масового завантаження товарів, для кожного товару - окремий рядок.
  • Додавайте картинку товару у форматі PNG без додаткових написів, логотипів, водяних знаків та фону. Розмір картинки - до 1 Мб.
  • Додавайте до заявки документи, що підтверджують кваліфікацію.

Що не можна робити в Prozorro Market?

  1. Не додавайте товар, який не відповідає умовам оголошення.
  2. Не поставляйте замовнику не той товар, який він обрав у Prozorro Market.
  3. Не змінюйте ціну на товар, строк та місце поставки під час укладання договору із замовником.
  4. Не подавайте більше двох пропозицій на один запит ціни пропозицій.

Зверніть увагу! За порушення правил адміністратор може обмежити доступ до Е-каталогу! 

Постачальник несе відповідальність за: 

  1. Порушення щодо доброчесної діяльності в електронному каталозі. 
  2. Відображення товару, який не відповідає умовам оголошення.

Порушення доброчесної діяльності в електронному каталозі 

Які випадки беруться до уваги: 

  1. Якщо на етапі укладання договору про закупівлю Постачальник змінює істотні умови власної пропозиції, зокрема: - пропонує інший товар, - змінює ціну загальну та/або за одиницю, - строк та місце поставки тощо. 
  2. Якщо Постачальник, за результатами запиту ціни пропозицій, подав більше двох цінових пропозицій. 
  3. Якщо Постачальник, за результатами запиту ціни пропозиції, пропонує товар, який не відповідає вимогам, встановленим у повідомленні про запит ціни пропозицій. 

Процедура: У випадку, якщо ЦЗО ДУ “Професійні закупівлі” отримала скаргу від Замовника, іншого Постачальника або виявила випадки, які підпадають під ознаки порушення, то ЦЗО ДУ “Професійні закупівлі” перевіряє такі пропозиції. Якщо інформація буде підтверджена, то формується протокол про порушення і повідомляється про нього Постачальника. 

Порушення щодо доброчесної діяльності в електронному каталозі передбачає таку відповідальність: у разі 3-х порушень упродовж 30 календарних днів Постачальнику буде обмежений доступ до електронного каталогу протягом 90 календарних днів. 

Відображення товару, який не відповідає умовам оголошення 

Встановлюється заборона на відображення конкретного предмета (товару) в електронному каталозі, який не відповідає умовам оголошення. 

Процедура: У випадку, якщо ЦЗО ДУ “Професійні закупівлі” виявила товар, який не відповідає умовам оголошення, то встановлюється заборона на відображення такого товару. Що це означає? Якщо характеристики товару, який запропонований на додавання до Prozorro Market, не відповідають дійсності, то такий товар не буде додано або буде вилучено з Prozorro Market.

Кожне з допущених порушень фахівці ЦЗО ДУ “Професійні закупівлі” фіксують. Повідомлення про це направляють Постачальнику.

Централізована закупівельна організація  Державна установа “Професійні закупівлі” дякує за доброчесне ведення бізнесу та розуміння!

Інші теми