Типові помилки постачальників у роботі з PROZORRO MARKET
Опубліковано:
21 серпня 2023
Електронний каталог Prozorro Market - майданчик довіри між замовниками та постачальниками. Це державний онлайн магазин, у якому діють правила роботи, яких постачальникам слід дотримуватися. Правила викладені в оголошеннях про відбір щодо кожної категорії товарів, у які постачальник подає свою заявку на кваліфікацію.
Які випадки беруться до уваги:
Процедура: У випадку, якщо ЦЗО ДУ “Професійні закупівлі” отримала скаргу від Замовника, іншого Постачальника або виявила випадки, які підпадають під ознаки порушення, то ЦЗО ДУ “Професійні закупівлі” перевіряє такі пропозиції. Якщо інформація буде підтверджена, то формується протокол про порушення і повідомляється про нього Постачальника.
Порушення щодо доброчесної діяльності в електронному каталозі передбачає таку відповідальність: у разі 3-х порушень упродовж 30 календарних днів Постачальнику буде обмежений доступ до електронного каталогу протягом 90 календарних днів.
Встановлюється заборона на відображення конкретного предмета (товару) в електронному каталозі, який не відповідає умовам оголошення.
Процедура: У випадку, якщо ЦЗО ДУ “Професійні закупівлі” виявила товар, який не відповідає умовам оголошення, то встановлюється заборона на відображення такого товару. Що це означає? Якщо характеристики товару, який запропонований на додавання до Prozorro Market, не відповідають дійсності, то такий товар не буде додано або буде вилучено з Prozorro Market.
Кожне з допущених порушень фахівці ЦЗО ДУ “Професійні закупівлі” фіксують. Повідомлення про це направляють Постачальнику.