Виявлення проблем

Дослідження стану організації шкільного харчування в Україні, виявлення проблем та їх причин стало першочерговим завданням для провайдерів Реформи. Тому у фокусі досліджень були думки батьків і учнів про шкільне харчування, а також висновки експертів, які перевірили 500 закладів загальної середньої освіти, з яких 31% - це сільські школи (155 закладів), 69% - міські (345 шкіл).

Результати аудиту українських шкіл
Передумови реформи шкільного харчування

За результатами онлайн-опитування ''Задоволеність батьків та учнів шкільним харчуванням'',майже половина респондентів-батьків зазначила, що страви шкільної їдальні не подобаються дітям, натомість подобаються вони лише 7,2% дітей. Відповіді учнів показали, що харчування у закладах загальної середньої освіти подобається лише 10% із них, не подобається – більш ніж 31%. Також, окрім смакових якостей шкільного харчування загалом, учні та їх батьки могли оцінити шкільний буфет, якість перших і других страв, напоїв, чистоту шкільної їдальні та охайність її працівників. За посиланням можна детальніше ознайомитись із результатами опитування.

Фахівці сформували думку, обстеживши 500 закладів загальної середньої освіти.

Комплексна оцінка організації харчування у 500 школах виявила такі ключові проблеми від виробника до отримання учнем готової страви:

  • відсутність умов для дієтичного харчування
  • зношене та застаріле обладнання
  • недостатнє розуміння принципів повноцінного харчування
  • недостатній рівень знань про тендерні закупівлі
  • повільне запровадження системного аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР)

Ключові проблеми

Результати саме цих досліджень стали основою для визначення стратегічного вектору реформи.